Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Ειρήνη Αλυγιζάκη:"Ψηφίζω ΑΕΚ δαγκωτό"

Ειρήνη Αλυγιζάκη:"Ψηφίζω ΑΕΚ δαγκωτό"

Μία πρώτη (και βιαστική) ματιά μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση. Λογικό, βέβαια, καθώς εάν παρατηρήσει κάποιος την Ειρήνη Αλυγιζάκη, σίγουρα θα βρει ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά με τη γνωστή παρουσιάστρια του καιρού στην τηλεόραση του Star Πετρούλα Κωστίδου!Κάτι το μπόι, κάτι το ξανθό μαλλί, κάτι οι γωνίες του προσώπου και να ‘σου ο συνειρμός Η όμορφη Κρητικοπούλα, πάντως, δεν πτοείται απ’ αυτή τη σύγκριση, όσο κι αν την «κουράζει», αλλά συνεχίζει ακάθεκτη τη δική της πορεία προς την καταξίωση. Κι αν κάποιος σπεύσει να κατατάξει την πανύψηλη Ειρήνη (με μπόι στο 1,80!) στην κατηγορία των ξανθιών, μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτεί. Διότι όποιος έχει την τύχη να καθίσει κοντά της και να συζητήσει μαζί της, θα διαπιστώσει ότι διαθέτει το... πλήρες πακέτο. Δηλαδή πέραν της εξωτερικής της ομορφιάς μπορεί να συζητήσει με άνεση επί παντός επιστητού!Και μη νομίσει κανείς ότι μπορεί να τη... στριμώξει στα αθλητικά, διότι κι εκεί οι απαντήσεις της είναι «πληρωμένες»! «Εχω κολλήσει με την μπάλα και δεν σου κρύβω πως σε κάθε ευκαιρία παρακολουθώ τα παιχνίδια και πειράζω φίλους και γνωστούς» μας αποκαλύπτει το sexy μοντέλο, που όχι μόνο δεν κρύβει τα «κιτρινόμαυρα» αισθήματά της, αλλά φροντίζει να τεκμηριώνει και τους λόγους της επιλογής της. «Οσα χαστούκια και να φάει η ΑΕΚ, είναι ομάδα φτιαγμένη από ατσάλι και, να το θυμηθείς, θα γίνει ξανά βασίλισσα. Ακριβώς όπως το λένε κι οι οπαδοί στο γήπεδο»...

«Ψηφίζω ΑΕΚ δαγκωτό»!

Διαπιστώνω ιδιαίτερο πάθος, όταν μιλάς για την ΑΕΚ

«Φυσικά. Διότι η ΑΕΚ αποτελεί ένα μεγάλο έρωτα για εμένα! Ψηφίζω ΑΕΚ δαγκωτό κι ας έχω γίνει οπαδός της εδώ και μερικά χρόνια».

Γιατί, πιο πριν τι υποστήριζες;

«Δεν ασχολιόμουν! Απλά Ομως οι φίλοι μου κι οι παρέες που παρακολουθούσαν ποδόσφαιρο μ’ έφεραν κι εμένα κοντά στο άθλημα. Κι η επιλογή μου, όπως σου είπα, ήταν ''ΑΕΚ δαγκωτό''»

Ετσι όπως μου το παρουσιάζεις, να υποθέσω ότι πηγαίνεις και γήπεδο και παθιάζεσαι κι εκεί το ίδιο!

«Εδώ με βρίσκεις οφσάιντ!!! Γήπεδο έχω πάει, όχι όμως στην ΑΕΚ. Ακόμη, αυτό να το σημειώσεις, διότι σκοπεύω να το πράξω και αυτό».

ΟΚ, το σημειώνω, αλλά για πες μου σε ποιο γήπεδο έχεις πάει;

«Εχω δει παιχνίδια του Ατρόμητου. Λόγω εντοπιότητας, αφού μένω στο Περιστέρι κι είναι η ομάδα της πόλης μου! Η παρέα μου συχνά πυκνά πηγαίνει στο γήπεδο και στηρίζει την ομάδα κι εγώ ακολουθώ»!

Φαντάζομαι τι σχόλια έχεις ακούσει (γέλια)

«Η πρώτη φορά είχε κάποιες δυσκολίες. Ημουν σαν τη μύγα μες στο γάλα. Εγιναν κάποια σχόλια στην αρχή, αλλά στη συνέχεια όλοι ασχολήθηκαν με την ομάδα και την προσπάθειά της για τη νίκη. Οπότε πήρα τον αέρα»!!!

Ν’ αφήσω τον Ατρόμητο και να επιστρέψω στα της ΑΕΚ. Στο γήπεδο δεν έχεις πάει να τη δεις, αλλά να υποθέσω ότι από την τηλεόραση την παρακολουθείς

«Βέβαια Και δεν αφήνω σε χλωρό κλαρί τους φίλους μου που υποστηρίζουν άλλες ομάδες, τώρα τελευταία που κάνουμε καλές εμφανίσεις. Να ξεπεράσουμε και την οικονομική κρίση κι όλα θα πάνε κατ’ ευχήν στο μέλλον».

Δεν θα σταθώ στην οικονομική κρίση, αλλά θέλω να μου πεις άλλα πιο ζουμερά πράγματα! Υπάρχει κάποιος παίκτης της ΑΕΚ που σου αρέσει; (γέλια)

«Ο Σάχα! Τον αγαπώ πολύ. Αλλά μ’ αρέσουν κι οι Ενσαλίβα και Μπλάνκο».

Το τάε κβον ντο, το μπάσκετ και το... μανικιούρ!

Πριν μου είπες ότι σε... βρήκα οφσάιντ! Αλήθεια, ξέρεις τι είναι το οφσάιντ ή ζαλίζεις την παρέα όταν βλέπετε κάνα παιχνίδι; (γέλια)

«Τώρα πια το 'χω μάθει! Ρώτησα πολλές φορές, τους κούρασα είναι η αλήθεια, αλλά τα κατάφερα».

Ξέρεις, το ρώτησα διότι υποθέτω μ’ αυτά που μου είπες ότι δεν έχεις και ιδιαίτερη σχέση με τον αθλητισμό...

«Εδώ σε βρίσκω εσένα οφσάιντ! Αλλά σε... δικαιολογώ! Μη με βλέπεις έτσι? λεπτεπίλεπτη, έχω ''ιστορία'' με τον αθλητισμό, αφού για πολλά χρόνια είχα ασχοληθεί με το τάε κβον ντο. Το οποίο, όμως, δυστυχώς εγκατέλειψα. Προσωρινά μπορώ να πω, διότι είμαι αποφασισμένη να επιστρέψω πιο δυναμικά»!

Να... κρατάνε οι άντρες απόσταση, δηλαδή; (γέλια)

«Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως έχω μαύρη ζώνη κι έχω και διακρίσεις πιο παλιά. Και όπως σου προανέφερα, σκοπεύω να έχω και στο μέλλον»...
Γιατί εγκατέλειψες το σπορ;
«Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Αποφάσισα να ψάξω την... τύχη μου στον επαγγελματικό τομέα κι έτσι αναγκαστικά το τάε κβον ντο μπήκε στο... ψυγείο. Οπως και η αγάπη μου για την ιππασία. Εκανα κάποια μαθήματα, αλλά ήταν δύσκολο να συνεχίσω σ’ ένα σπορ σαν κι αυτό, τόσο λόγω του υψηλού κόστους όσο και λόγω της απόστασης που έπρεπε να καλύπτω για να πηγαίνω για ιππασία».

Παρότι έχεις μπόι σχεδόν 1,80 μ., μου μιλάς για τάε κβον ντο και ιππασία, αλλά? κουβέντα για μπάσκετ! Λίγο περίεργο δεν είναι;

«Καθόλου. Απλά θα σου πω ένα πράγμα και θα καταλάβεις. Εχω λατρεία για το... μανικιούρ μου και το μπάσκετ δεν ''σηκώνει'' τέτοιες πολυτέλειες!!! (γέλια) Στο τάε κβον ντο τα πράγματα ήταν κάπως πιο εύκολα, διότι έχεις κλειστά τα χέρια. Βέβαια, εγώ μετά τις προπονήσεις ή τους αγώνες πάντα είχα πληγές απ’ τα νύχια μου στην παλάμη»!

«Είμαι πεισματάρα, αλλά και ναζιάρα»

Καλά όλ’ αυτά που μου λες, αλλά για πες μου λιγάκι και για την Πετρούλα! (γέλια)

«Κι εσύ Βρούτε; Εντάξει, τι να σου πω; Εχουμε κάποια κοινά χαρακτηριστικά, αλλά ως εκεί. Δεν θέλω ούτε να είμαι στη σκιά της, ούτε να εκμεταλλευτώ αυτά τα λίγα χαρακτηριστικά».

Δεν μπορεί, όμως, να μην έχει μπερδευτεί κάποιος βλέποντάς σε

«Οντως, αυτό που λες είναι αλήθεια. Καμιά φορά στο δρόμο από μακριά μπορεί κάποιοι να με φωνάξουν ''Πετρούλα'', ενώ έχει τύχει να μου ζητήσουν να πω την ατάκα της απ’ το δελτίο καιρού, νομίζοντας ότι είμαι εκείνη»!

Το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιες ομοιότητες μήπως σε βάζει στο τριπάκι ν’ αναζητήσεις κι εσύ την τύχη στου στην TV;

«Κοίτα να δεις, μ’ αρέσει η ιδέα ν’ ασχοληθώ με την τηλεόραση, αλλά εάν γίνει αυτό θέλω να εμπλακώ σε κάτι διαφορετικό, πιο σοβαρό. Να ασχοληθώ με κοινωνικά θέματα ή θέματα οικολογίας. Διότι είναι ένας τομέας στον οποίο δίνω ιδιαίτερη σημασία κι αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας».

Ενδιαφέρουσα η άποψή σου. Αλήθεια, το μόντελινγκ πού «κολλάει»;

«Είναι κάτι που έχει προκύψει στη ζωή μου εντελώς τυχαία και να σου πω ότι δεν είναι αυτοσκοπός μου να κάνω καριέρα στο χώρο. Μ’ αρέσει, βέβαια, αλλά δεν θα πεθάνω κιόλας»!

Πώς μπήκε το μόντελινγκ στη ζωή σου;

«Σου είπα τυχαία. Στο δρόμο με είδε κάποιος κύριος ο οποίος μου είπε πως, εάν αποφάσιζα ν’ ασχοληθώ, να του τηλεφωνούσα. Αρχικά νόμισα ότι ήταν καμάκι, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν σοβαρός κι η πρόταση που μου έγινε στην πορεία εξίσου σοβαρή. Να φανταστείς ότι στο πρώτο κάστινγκ που πήγα ήταν για μία επίδειξη που έκανε στην Ελλάδα ο κομμωτής της Βικτόρια Μπέκαμ! Βέβαια, τότε ήμουν σαν ψάρι έξω απ’ το νερό κι ό,τι μου είπε το έκανα. Και μου 'κανε ένα μαλλί! Ασ' τα να πάνε»!!! (γέλια)

Από τότε, βέβαια, έχει κυλήσει αρκετό νερό στο αυλάκι! Ο χώρος, πάντως, στον οποίο κινείσαι δεν έχει και την καλύτερη φήμη.

«Δυστυχώς έχει πολυσυζητηθεί για αρκετά άσχημα πράγματα. Το κακό είναι ότι κάποιοι αρέσκονται ν’ ασχολούνται μόνο με τ’ αρνητικά. Αυτά τα λέω κατινιές! Θα προτιμούσα ν’ ασχολούνται με το πώς είναι το κάθε μοντέλο στη δουλειά του κι όχι τι κάνει στα προσωπικά του»

Βέβαια, έχουμε ακούσει ότι γίνονται και πολλές «περίεργες» προτάσεις στα μοντέλα.

«Το ζητούμενο είναι ποια είναι τα περιθώρια που αφήνει ο καθένας. Αν προκαλείς τον άλλον, τότε αυτός μπορεί να προσπαθήσει να φτάσει πιο μακριά απ’ ό,τι πρέπει. Αν είσαι σοβαρός, δεν αφήνεις να ξεπεραστούν τα όρια»

Ειρήνη, ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο;

«Το πείσμα μου. Οταν λέω ότι θα τα καταφέρω, θα το κάνω. Βέβαια, οι άντρες μάλλον θεωρούν δυνατό μου σημείο το νάζι μου! Διότι μ’ αρέσει να είμαι και ναζιάρα»! (γέλια)

Τι δώρο περιμένεις σήμερα, ανήμερα του Αγ. Βαλεντίνου;

«Λουλούδια. Κατά προτίμηση κρίνα, που μ’ αρέσουν πάρα πολύ»!

Να υποθέσω ότι υπάρχει κάποιος που θα σ' τα στείλει! (γέλια)

«Α, μην περιμένεις να σου απαντήσω σε προσωπικά ζητήματα. Εκεί η συζήτηση κόβεται. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι είμαι σε πολύ καλή φάση της ζωής μου, δυναμική και με πολλή όρεξη».

Και έτοιμη να διεκδικήσεις κι έναν τίτλο στα καλλιστεία που συμμετέχεις;

«Μ’ ενδιαφέρει περισσότερο η εμπειρία στο διαγωνισμό ''Miss Europe Face'', στον οποίο έχω δηλώσει συμμετοχή. Ο τίτλος δεν είναι κάτι που θα κυνηγήσω».

Ισως στο μέλλον σε κάποια άλλα καλλιστεία;

«Ποιος ξέρει; Ποτέ μη λες ποτέ, όπως το ίδιο θα πω και για το ενδεχόμενο κάποιας γυμνής ή καλύτερα αισθησιακής φωτογράφησης. Ολα υπό προϋποθέσεις, πάντα»
sentrago

http://my-greek.blogspot.com/2010/02/blog-post_15.htmlal9(ενταξει παιδιά)

Δεν υπάρχουν σχόλια: