Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

«Δεν υπάρχει κανείς να μου πει να φύγω».


«Όχι, όχι, όχι». Με τον τρόπο αυτό ο Ντούσαν Μπάγεβιτς αντέδρασε –αρχικά- στην ερώτηση που δέχθηκε στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα της Τρίπολης για το εάν σκέφτεται να παραιτηθεί μετά την νέα ήττα της ΑΕΚ και τα όσα συμβαίνουν στην ομάδα...



...Η συνέχεια των δηλώσεών του; Αφοπλιστική! «Δεν υπάρχει κανείς να μου πει να φύγω».

Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς παραδέχθηκε ότι δεν μπορεί να κατηγορήσει τους παίκτες του πως δεν προσπάθησαν στο αγώνα με τον Αστέρα και στη συνέχεια έστειλε το μήνυμά του, στους μετόχους: «Αυτές τις μέρες που είναι μπροστά μας, να ξεκουραστούμε και να πάρουν απόφαση αυτοί που πρέπει, ένας ή όλοι μαζί, τουλάχιστον να ξέρουμε τι θα γίνει. Καλές γιορτές σας εύχομαι, καλά Χριστούγεννα και υγεία πάνω απ' όλα», πρόσθεσε.

«Μετά από όλα αυτά που περάσαμε όλη την εβδομάδα, με το παιχνίδι στην Πορτογαλία, το δύσκολο ταξίδι, την κούραση και τις αρρώστιες, στο σημερινό παιχνίδι δεν μπορώ να πω ότι δεν προσπαθήσαμε», τόνισε ο Μπάγεβιτς για το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης. «Δεν παίξαμε όσο καλά θα μπορούσαμε, δε θέλω να επικαλούμαι δικαιολογίες. Ο αντίπαλος ήταν και καλύτερος και πιο δυνατός και μας κέρδισε δίκαια», πρόσθεσε και κατέληξε: «Πιστεύω ότι αυτές τις μέρες, ο καθένας τους πρέπει να πάρει αποφάσεις να ξέρουμε τι γίνεται. Δεν εξαρτάται από μένα, εγώ είμαι προπονητής, τι θέλετε να αποφασίσω εγώ;».

http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: