Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Λειτούργησα για το καλό της ΑΕΚ

Ντάνιελ Μαϊστόριβιτς μιλά στο contra.gr για τους λόγους του διαζυγίου του με την ΑΕΚ αλλά και τη νέα πρόκληση της καριέρας του στη Σέλτικ. "Δεν θα ξεχάσω ποτέ την Ελλάδα" λέει, μεταξύ άλλων, ο Σουηδός στόπερ.
Όταν τον αντικρίζεις για πρώτη φορά το πρώτο πράγμα που σου περνάει από το μυαλό είναι να μην αστειευτείς μαζί του καθώς μπορεί να βρεις τον… μπελά σου άμα ο θηριώδης κύριος που έχεις μπροστά σου δεν σηκώνει από αστεία!

Όταν όμως τον γνωρίσεις καλύτερα, καταλαβαίνεις ότι ο Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που φαίνεται. Είναι προσιτός, είναι ευχάριστος, μπορεί να σου μιλήσει σε οκτώ (8!) γλώσσες (και ελληνικά πλέον) και στη δουλειά του είναι αυτό που λέμε επαγγελματίας.

Ο πρώην πλέον κεντρικός αμυντικός της ΑΕΚ βρίσκεται ήδη στη Σκωτία όπου για τα επόμενα δύο χρόνια θα αγωνιστεί για την ομάδα της Σέλτικ. Ο Μαϊστόροβιτς μίλησε στο contra.gr για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του.

"Αποτελούσε όνειρο ζωής για μένα να παίξω σε μια ομάδα όπως η Σέλτικ, καθώς μέχρι τώρα στην καριέρα μου δεν είχα αγωνιστεί σε ομάδα τέτοιου επιπέδου, ούτε στη Σουηδία, ούτε στην Ολλανδία, αλλά ούτε και στην Ελβετία. Μια ομάδα με τεράστια ιστορία που πρωταγωνιστεί κάθε χρόνο, παίζει στις μεγάλες διοργανώσεις και παίρνει τίτλους".

Ο 33χρονος Σουηδός σερβικής καταγωγής εξέτασε λεπτομερώς την πρόταση που είχε στα χέρια του καθώς έπρεπε να σκεφτεί τον ίδιο, την οικογένειά του αλλά και την ΑΕΚ.

"Ήταν μια δύσκολη απόφαση για μένα και την οικογένειά μου, είχαμε τα 2 από τα 3 παιδιά μας τα οποία πήγαιναν σχολείο, είχαμε συνηθίσει επίσης το ρυθμό ζωής της Αθήνας και μας άρεσε πάρα πολύ. Δε θα ξεχάσω ποτέ τη χώρα σας".

Ο Μαϊστόροβιτς εξηγεί το ιστορικό της αποχώρησής του από την «Ένωση», η οποία δε μπορούσε να αντέξει ένα τόσο μεγάλο συμβόλαιο. Δεν έχει κανένα παράπονο από την ΑΕΚ και ελπίζει ότι δεν έχει και η ΑΕΚ από αυτόν.

"Από τις αρχές του καλοκαιριού μου είχαν πει από την ΑΕΚ να βρω μια πρόταση διότι είχαν μεγάλη δυσκολία να καλύψουν το συμβόλαιό μου (σ.σ. 850.000 ευρώ). Από εκείνη τη στιγμή προσπάθησα να βρω κάτι που να καλύπτει και εμένα και την ομάδα προκειμένου να μη γίνω βάρος. Δεν έχω κάποιο παράπονο από τη συμπεριφορά των ανθρώπων της ΑΕΚ όπως πιστεύω ότι δεν υπάρχει και παράπονο για μένα γιατί πάντα έδινα ότι καλύτερο μπορούσα.

Είναι λογικό μια ομάδα όπως η ΑΕΚ σε αυτή τη δύσκολη εποχή να θέλει να μειώσει το μπάτζετ και να αλλάξει τη διαχείριση στην οικονομική πολιτική της. Είναι απολύτως σεβαστό γι’αυτό κι εγώ με γνώμονα το καλό της ομάδας αλλά και το δικό μου πήρα αυτή την απόφαση. Από την ΑΕΚ μου εξήγησαν ότι θέλουν από το δικό μου συμβόλαιο να εξοικονομήσουν 500.000 ευρώ και πως το συμβόλαιο του αμυντικού που θα με αντικαταστήσει δε θα ξεπερνά τις 350.000 ευρώ".

Οι άνθρωποι της Σέλτικ έψαχναν έναν αμυντικό και είδαν τον Μαϊστόροβιτς στο φιλικό της περασμένης Τετάρτης ανάμεσα στη Σουηδία και τη Σκωτία στη Στοκχόλμη (3-0). Ο άνθρωπος που ήξερε τον ποδοσφαιριστή και βοήθησε στη μεταγραφή είναι ο Γιόχαν Μιέλμπι, βοηθός προπονητής της Σέλτικ και συμπατριώτης του Μαϊστόροβιτς.

Η αποχώρηση του Μαϊστόροβιτς για τη Σκωτία έγινε πολύ γρήγορα κι έτσι δεν έχει πάρει ακόμα όλα τα πράγματά του από τη χώρα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: