Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Ο Ντέμης Νικολαΐδης έσπασε την σιωπή του



«Δεν ωφελούν οι κατηγορίες προς τους μετόχους. Εμείς τον βάλαμε σε αυτή τη θέση» δήλωσε ο Ντέμης Νικολαΐδης στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο, απαντώντας σε όλα του καταλόγισε ο Νίκος Θανόπουλος. Ο πρώην πρόεδρος της «Ένωσης» παραδέχθηκε τα λάθη που έγιναν στο διάστημα της παρουσίας του, ενώ δεν θέλησε να κρίνει την αγωνιστική πορεία της ομάδας.



Τι απαντά στις κατηγορίες του Νίκου Θανόπουλου για το εξώδικο: «Δεν έχω στείλει προσωπικά κανένα εξώδικο στην ΑΕΚ. Εκείνη την εποχή στην ΑΕΚ υπήρχε ανάγκη να πληρώσουμε κάποια χρήματα στην εφορία. Από την ώρα που ανέλαβα την ΑΕΚ δεν έχω πάρει φορολογική ενημερότητα και δεν θα πάρω για αρκετά χρόνια ακόμη. Δανειστήκαμε 500.000 ευρώ, εγώ ως πρόεδρος, τα οποία αμέσως με τραπεζική επιταγή πήγαν στην εφορία και ήταν η τελευταία φορολογική ενημερότητα που πήρα. Είχα μία πληροφορία ότι έπρεπε να επιστραφούν τα λεφτά σε τρεις μήνες. Πέρασε ο καιρός και δεν ξέρω πού βρίσκεται αυτό το θέμα. Τα χρήματα είναι καταγεγραμμένα στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ».

Για τους ανενεργούς μετόχους της ΠΑΕ ΑΕΚ: «Άσχημα ακούγεται, αλλά έτσι είναι. Δεν θα ήθελα καν να είμαι μέτοχος στην ομάδα. Νομίζω ότι από τη στιγμή που υπάρχει ο κύριος Νοτιάς, που απολαμβάνει της εμπιστοσύνης σχεδόν όλων των μετόχων, υπάρχει μία αισιοδοξία πως θα φροντίσει. Εύχομαι να είναι ο καλύτερος ο κύριος Κοζώνης. Δεν είναι ότι δεν υπάρχει κανείς και ότι απλά υπάρχουν στελέχη της εταιρίας που χειρίζονται το θέμα. Από τη στιγμή που μιλά ο ίδιος ο κύριος Νοτιάς με τον κύριο Κοζώνη νιώθω μια ασφάλεια ότι θα κάνει το καλύτερο για την ομάδα».

Για το ενδεχόμενο να του γίνει πρόταση να αναλάβει το μάνατζμεντ από τον Κοζώνη: «Δεν μου αρέσει να απαντώ σε υποθετικές ερωτήσεις, αλλά αυτό δεν μπορώ να το φανταστώ καν».

Για τις κατηγορίες του Νίκου Θανόπουλου απέναντι στους μετόχους: «Θα ήθελα πολύ ο νυν πρόεδρος της ΑΕΚ να σταματήσει να κατηγορεί τους μετόχους και όσους τον έβαλαν σε αυτή τη θέση. Δεν ωφελεί σε τίποτα στην ομάδα μας να βγαίνουν άνθρωποι που υπήρξαν μαζί στο παρελθόν και να κατηγορούν ο ένας τον άλλο. Ό,τι έλεγα τόσα χρόνια για τους μετόχους, το ίδιο θα πω και τώρα. Για το ποιον και τις προθέσεις τους λέω τα ίδια. Είναι πολύ καλοί και έχουν καλές προθέσεις. Ο καθένας μπορεί να δεχτεί κριτική για τις πράξεις του, όπως κι εγώ».

Για το γήπεδο και το προπονητικό κέντρο: «Το γήπεδο είναι ένα θέμα που μόνοι μας καθυστερήσαμε, ενδοοικογενειακά. Ίσως να μπορούσαν να γίνουν μεγαλύτερα βήματα αν υπήρχε κοινή άποψη. Υπήρχε μία άποψη για τη Νέα Φιλαδέλφεια και μία άλλη που έλεγε πως δεν μπορεί να γίνει εκεί. Ίσως και μια δική μου, πως για να γίνει μια ομάδα μεγάλη, χρειάζεται μεγάλο γήπεδο. Με το αν γίνει ή δεν γίνει, χάσαμε δυο χρόνια μιλώντας. Δεν είναι εύκολο πράγμα να φτιάξεις γήπεδο. Εδώ και ο Παναθηναϊκός καθυστερεί. Δική μας προτεραιότητα ήταν το προπονητικό. Αυτό το θέμα ήταν σε πολύ καλό δρόμο μέχρι τον προηγούμενο Νοέμβριο που αποχώρησα».

Για τα λάθη του: «Έκανα λάθος, ξέφυγα τη δεύτερη χρονιά του Φερέρ. Δεν έχω πρόβλημα να λέω ξανά τα λάθη που έχω κάνει. Ήταν εντελώς δικό μου το θέμα. Έγιναν 4-5 μεταγραφές που δεν έπρεπε να γίνουν, για λόγους οικονομικούς, αλλά και πολιτικής. Χάσαμε 1-2 χρόνια από αυτό».

Για την οικονομική κατάσταση στην οποία άφησε την ομάδα: «Υπήρχε ένα άνοιγμα στην ομάδα. Αν εξαιρέσω τα διακανονισμένα χρέη, τα οποία πληρώνονται στην ώρα τους, η ΑΕΚ είχε ένα άνοιγμα κάποια εκατ. ευρώ, το οποίο εγώ θεωρούσα πως καλύπτεται από τις αξίες παικτών που είχε μέσα στην ομάδα. Στην ομάδα υπάρχουν παίκτες με μεταπωλητική αξία, πίστευα πως έτσι καλύπτουμε οποιαδήποτε τρύπα. Κάναμε μεταγραφές που δεν έπρεπε να γίνουν. Πρέπει να υπάρχει οργάνωση και σύστημα και προσπαθήσαμε να το φτιάξουμε. Φεύγοντας από την ΑΕΚ είπα πως η ομάδα δεν χρειαζόταν μεταγραφές και πως με λίγες προσθήκες θα ήταν καλή η ομάδα για το καλοκαίρι. Ήρθε ο κύριος Μπάγεβιτς και είπε το ίδιο. Έπρεπε να μαζευτούμε στο θέμα των μεταγραφών γιατί εκεί ήταν τα περισσότερα λάθη στην υπέρβαση του μπάτζετ. Αν εκεί λειτουργούσαμε λίγο καλύτερα, δεν θα είχαμε τόσα προβλήματα».

Για την επιλογή του Γιώργου Δώνη: «Μπορώ να κρίνω έναν προπονητή που έμεινε τόσο λίγα ματς: Δεν μπορώ. Δεν φοβάμαι να πω τα λάθη μου, αλλά είναι άδικο να τον κρίνουμε. Σωστά λέει ο κύριος Δώνης πως αισθάνθηκε ξεκρέμαστος όταν είπα πως θα φύγω. Μία φορά κάναμε το λάθος να διώξουμε προπονητή στη μέση της σεζόν, αλλά είμαστε Ελλάδα και τα πράγματα ήταν δύσκολα. Δεν μου αρέσει να είμαι απέξω, κάποιος άλλος να πρέπει να αποφασίσει κι εγώ να κρίνω».

Για τη διαχείριση των play-offs της προπερασμένης σεζόν (ως αντίδραση για την απώλεια του πρωταθλήματος): «Υπήρχε μεγάλη απογοήτευση στους ποδοσφαιριστές για τον τρόπο που χάθηκε εκείνο το πρωτάθλημα. Το μετέφερα στο ΔΣ, εκείνο έκρινε πως πρέπει η ομάδα να παίξει λόγω και της προοπτικής εξόδου στο Champions League και παίξαμε. Δεν υπάρχει καμία διαχείριση. Ή θα έπρεπε η ΑΕΚ να υποβαθμίσει το θεσμό κατεβάζοντας νεαρούς παίκτες ή θα έπαιζε».

Για την πρόταση του Δημήτρη Μελισσανίδη για συμμετοχή στην ΠΑΕ με 70 εκατ. ευρώ: «Το να κάνεις μια πρόταση για να μπεις σε μια ομάδα είναι κάτι πολύ σοβαρό, ειδικά σε έναν σύλλογο όπως η ΑΕΚ. Δεν ήταν καθόλου παράλογο να τη θέλει το ΔΣ γραπτώς. Δεν χάθηκε καμία ευκαιρία. Σωστά έκρινε το ΔΣ. Αυτά δεν κλείνονται στο τηλέφωνο. Δεν φτάσαμε να κάνουμε κουβέντα για το τι θα κάναμε αν ερχόταν επίσημη πρόταση».

Τι πιστεύει πως λείπει αγωνιστικά από την ΑΕΚ: «Δεν θα είμαι ένας από αυτούς που είτε τον καιρό που ήμουν πρόεδρος ή μετά που αποχώρησα βγαίνουν και κάνουν κριτική σε όλους, δημιουργώντας αναστάτωση και μεγαλύτερα προβλήματα. Φυσικά έχω άποψη, αλλά δεν μπορώ να το μοιραστώ μαζί σας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας μας είναι πως τρωγόμαστε μεταξύ μας και ο ένας κατηγορεί τον άλλο. Αυτό με ενοχλεί και μικραίνει την ομάδα μας».

Για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς: «Ο Μπάγεβιτς πρέπει να είναι στην ΑΕΚ. Από τη στιγμή που κάποιος δουλεύει στην ΑΕΚ, τον αγαπώ και τον στηρίζω. Είναι ο προπονητής της ομάδας μου, είμαι μαζί του. Αυτή είναι η άποψή μου και δεν είναι πολιτική. Το πιστεύω από τον καιρό που ήμουν ποδοσφαιριστής».

Για τον Κώστα Κατσουράνη: «Είναι περίεργο, γιατί θέλω να βάλει γκολ ο Κατσουράνης, αλλά μετά κερδίζει ο Παναθηναϊκός. Είναι φίλος μου ο Κώστας. Ήθελα να έρθει στην ΑΕΚ το καλοκαίρι, αλλά δεν υπήρξε πρόταση από την ομάδα και λυπάμαι πραγματικά για αυτό. Η εταιρία μου δεν έχει καμία σχέση με τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό. Στην Ελλάδα το θεωρώ φυσιολογικό να αποδοκιμάζεται. Ήθελε να γυρίσει στην Ελλάδα, η ΑΕΚ δεν του έκανε πρόταση και ψάχνω να βρω πού έκανε το λάθος ο Κώστας και αποδοκιμάζεται».

Για τη μετάθεση του αγώνα ΑΕΚ-Λάρισα λόγω της συναυλίας της Μπιγιονσέ που οργάνωση η εταιρία του: «Δεν είναι έτσι. Η ΑΕΚ ήθελε να παίξει Δευτέρα, γιατί έπαιζε την Πέμπτη και ήθελε μία ημέρα επιπλέον ξεκούρασης. Κέρδισε τη Λάρισα, άρα όλα καλά».

Η αυτοκριτική του: «Δέχομαι την κριτική, δέχομαι την καλοπροαίρετη κριτική. Ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω καλύτερα, αλλά είναι δύσκολο να κρίνω τον εαυτό μου».

Η απάντηση στον Ν. Θανόπουλο για τη φράση του πως «… στην ΑΕΚ δεν ταιριάζουν ρομαντισμοί»: «Γι’αυτό αποχώρησα από την ΑΕΚ. Γιατί μάλλον θα πρέπει να προχωρήσει με κάτι άλλο η ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: