Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΣΧΌΛΙΟ ΕΝΌΣ ΟΠΑΔΟΎ ΣΤΟ**http://www.aek365.gr/

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ....

πολλες φορες,που το μυαλο μου,ξεφευγει απτα προβληματα της καθημερινοτητας,
εχω αφησει τη φαντασια μου να ''οργιασει''και να σχεδιασει πραγματα και
καταστασεις που αφορουν την αγαπημενη μας ομαδα.ετσι εχω φανταστει,το νεο μας
γηπεδο,το νεο μας προπονητηριο,την εδρα του μπασκετ,ολης της μανας ΑΕΚ...
μαυτο τον απλο,αλλα κ συναμα πλουσιο σε χρωματα,τροπο,εχω φανταστει ακομα κ
το μουσειο αυτης της μεγαλης ομαδας..το εχω ''επισκεφθει''απειρες φορες στο
παρελθον..και καθε φορα που κοβω εισητηριο στο ταμειο του..μυαλου μου,η συγκινηση
μου ειναι παντα μεγαλυτερη απτην προηγουμενη!παιρνω το κατωφλι του,κ μετα ξαναζω
οσα εζησα,κ μαθαινω οσα δεν προλαβα...
ετσι χθες οταν εληξε το ματς στο παγκρητιο,εφυγα απτο σπιτι του φιλου μου οπου κ το
βλεπαμε-τρελλαινομαι να βλεπω τα ματς σπιτι του,γιατι μενει στον πειραια,και σε καθε
γκολ του δικεφαλου,ειναι διαφορετικη ηδονη να βγαινεις στα μπαλκονια κ να πανηγυριζεις,
ενω ξερεις οτι εισαι μολις εναν..ημιυπαιθριο αποσταση απο..αλλοθρησκους!!ετσι εφυγα για
το σπιτι μου,κ μολις εφτασα,ανοιξα τον η/υ,διαβασα τα παντα απο οσα εγραψαν ταδερφια μου,
κ φυσικα δεν σχολιασα κατι.εκλεισα ξανα τον η/υ,αναψα τσιγαρο,κ ειπα μεσα μου,σηκω να παμε
μια βολτα στο μουσειο..τωρα ειναι καλη ωρα..θαμαι μονος μου κ θα το απολαυσω,θα με
κανει να ξεχαστω...
εκοψα αλλη μια φορα το μαγικο χαρτακι,περασα την πορτα κ ενοιωσα ξανα την ιδια χαρα που
ειχα νοιωσει οταν στα 11 μου πηγα για πρωτη στον ναο,μαζι με τον πατερα μου κ τον αδερφο μου..
με το που μπαινεις,ακριβως απεναντι στο ψηλοτερο σημειο,ενας τεραστιος δικεφαλος αετος,
δεσποζει κ σε κανει να λες μεσα σου οτι ειναι το επιβλητικοτερο συμβολο που εχει δει καποιος..
στριβω στον πρωτο διαδρομο,και φτανω στο σημειο,οπου βρισκεται το πρωτο ιδρυτικο εγγραφο της
ομαδας,το σημα της περα-κλουμπ,οι φωτογραφιες των ιδρυτων μας(σπανουδης κλπ).πλαι τους,για
να μην ξεχναει ποτε κανεις την ιστορια,υπαχουν φωτο της σμυρνης,της Πολης,των προσφυγων,της
καταστροφης του 22..
αρχιζω να περπαταω στα διαφορα τμηματα του μουσειου...βλεπω τα κυπελλα κ τα πρωταθληματα,σε
περιοπτες θεσεις-χμμ..αληθεια γιατι ειναι τοσο μεγαλη η αιθουσα τους,αναρωτιεμαι?ουτε η μιση
δεν ειναι γεματη απο αυτα..αλλα η απαντηση ερχεται αμεσα!!γιατι οι τιτλοι στο μελλον θαναι
τοσοι πολλοι που αναγκαστικα θα υπαρξει προβλημα χωρου!!!ναι αυτο ειναι μωρε...
το βημα μου συνεχιζεται αργα..θελω να ταπολαυσω ολα!!σε καποια σημεια βλεπω φωτο παικτων,
που ποτε δεν εζησα απο κοντα..πολλους δεν τους ξερω καν..αλλοι ειναι θρυλοι κ πασιγνωστοι!!
το βλεμμα μου που κ που σταματαει σε διαφορους..να η φωτο του σταματιαδη..εδω βλεπω τα γαντια
του χρηστιδη..πιο περα οι διαφορες μπλουζες απολα τα χρονια της ομαδας!!χαμογελω βλεποντας
του ποσο φτωχης ποιοτητας ειναι οι μπλουζες του παρελθοντος!!...εδω η καταμαυρη μπλουζα του
σεραφειδη...να η φανελλα του αρδιζογλου!!α ρε τρελλε!!πιο περα η φορμα του φαντροκ!!μονο
που την βλεπω με πιανει δεος!!!!ειναι ολες τελειες..δεν μπορω καν να τις μετρησω...
αριστερα μου καθως συνεχιζω,η αιθουσα με τα video-wall,οπου παιζονται ξανα κ ξανα ολες οι
μαγικες στιγμες της ομαδας!!!ασπρομαυρες εικονες,εγχρωμες,φασεις κ γκολ που εγραψαν ιστορια!
μπαινω για λιγο-ταχω ξαναδει αλλα δεν τα χορταινω-κ πεφτω πανω στο γκολ του μπατιστα με την
τορινο!!!ρε συ πως εστριψε η μπαλλα στον αερα σαυτο το φαουλ?σε αλλη οθονη,η αποκρουση του
ατματζιδη στο πεναλτυ με τον οφη στη ν.φιλαδελφεια!!τι τριπλη αποκρουση ηταν αυτη?απτην
αλλη μερια τα γκολ του μαυρου-χατ τρικ-στο 4-1 με το βαζελο το 82!!ε ρε γλεντια τοτε!να κ
τα γκολ απτην πορεια το 77-78!!γεια σου ρε μιμαρε!!τι αλματα ηταν αυτα!!βλεπω το γκολ του
δημητριαδη με τη σπαρτακ στον ναο,κ σοκαρομαι που ακουω την περιγραφη του αειμνηστου σταυρου
τσωχου-ερυθρολευκων αισθηματων-ο οποιος σαυτο το γκολ ξεσπα σε λυγμους!!!τι στιγμες θεε μου..
ας βγω καλυτερα,εχω να δω πολλα στο μουσειο...
συνεχιζω την περιπλανηση μου,κ το βλεμμα μου παγωνει..βλεπω εναν τοιχο ολοκληρο,να δεσποζουν
2 φωτο του ιδιου ανθρωπου...απο κατω στο ταμπελακι γραφει με κεφαλαια..ΝΤΟΥΣΑΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ..
η μια φωτο ειναι σαν παικτης κ η αλλη ειναι με φορμα ως προπονητης..θελω να φυγω απο κει αλλα
δεν μπορω!!τα ποδια μου ειναι καρφωμενα στο εδαφος,κ τα ματια μου δεν γινεται να αλλαξουν θεση..
ενω τα δευτερολεπτα περνουν,νοιωθω οτι η φωτο του ντουσαν σαν προπονητης,αρχιζει κ μου μιλαει!!
δεν χανω την ευκαιρια κ αρχιζω να του μιλαω κ γω!!τον ρωταω κ γω ασταματητα!!!εχω τοσα να πω..
γιατι δεν μιλας?γιατι?γιατι δεν λες στον κοσμο τι εγινε τοτε?το 96?
γιατι δεν λες τι συνεβει?ο κοσμος δεν θελει πλουτη,δεν θελει χλιδη,θελει αληθειες πια!!!!
γιατι δεν λες οτι επρεπε να πας στο λιμανι για να μην διωχθει ποινικα ο μελισσανιδης?
γιατι δεν λες στον κοσμο που απο τοτε ζει στη θλιψη,τι ακριβως εγινε?γιατι δεν αφησες να μαθουν
ολοι την παγωμαρα στο προσωπο του σωκρατη κοκκαλη το βραδυ εκεινο του 1998,οταν ηρθε στο
σπιτι σου για πρωτη φορα μαζι με τη γυναικα του κ τον λουβαρη,για δειπνο,κ μολις μπηκε στο
σπιτι σου,αντικρυσε τοιχους ολοκληρους κιτρινομαυρους,κ ενοιωσε αμηχανια?γιατι δεν λες σε
ολους οτι αν δεν ηταν ο λουβαρης να σπασει τον παγο,ο σωκρατης θαταν ακομα εκει αποσβωλομενος?
γιατι δεν λες στον κοσμο ολη την αληθεια κ για τοτε κ για τωρα?
ζησαμε πολυ πονο 15 χρονια τωρα..ισως για σενα τα γεγονοτα τοτε να μην επρεπε να μαθευτουν απο
οσους σε λατρεψαν..ισως πιστευεις οτι ο χρονος γιατρευει..αλλα για το τωρα??τι σε δεσμευει?
γιατι δεν μιλας για αυτους που εκαναν την ΑΕΚ παιχνιδι footballmanager???γιατι δεν βγαινεις
να τα πεις ολα ωστε ολοι να καταλαβουν τι συμβαινει τωρα στα αποδυτηρια?
ξερω οτι ισως σαν εσχατη αποδοση δικαιοσυνης για το τοτε,γυρισες για να αναστησεις αυτο που
οι αμετοχοι γελασαν,κατεστρεψαν,λοιδωρησαν,αδιαφορησαν!!!
ξερω πια οτι αυτη η ομαδα ειναι το ΜΑΡΑΖΙ σου..εισαι πιο σιγουρος κι απτον θανατο,οτι αυτη η
αεκ,θα ξαναγινει ΑΕΚ,μονο στα χερια σου!!θα ξανανοιξει φτερα μονο με σενα...
ισως κ ναναι ετσι..ισως κ η δικη σου διαισθηση ειναι σοφοτερη...
αλλα οχι ετσι ντουσαν!!!
οχι ετσι,σιωπηλος κ συμβιβασμενος!!βγες κ πες εστω τωρα την πασα αληθεια!!ο κοσμος ειναι πια
μια ανασα απτο να γινει οχλος..τα βασανα,οι πονοι κ οι πικρες 15 κ πλεον ετων,τον εχουν κανει
δυσπιστο..στο ξαναψιθυριζω..δεν θελει πλουτη,παραγκες κιτρινες,παλατια επιβλητικα...
θελει την αξιοπρεπεια του μεσα απτις κουβεντες ανθρωπων που τον αγαπουν!αλλα κουβεντες γεματες
ΑΛΗΘΕΙΑ!!!το ψεμμα-ειδικα τα τελ.5 χρονια-εγινε παντιερα στο στομα ολων αυτων που εβαλαν
σκοπο της ζωης τους να παιξουν με τα ονειρα μας κ την αγαπη μας!!
μην συναινεις με την σιωπη σου σε ολο αυτο!!!βγες κ πες την αληθεια,οποια κ ναναι!!!
πες γιατι εφυγε ο μανωλας?πες τι εγινε εκεινο το πρωι στους θρακομακεδονες,που ο στελλαρας,
κοντεψε να φερει στο κεφαλι του κανελλοπουλου τον φορητο υπολογιστη του!!!
βγες κ πες γιατι οι αμετοχοι εκοψαν το γηπεδο απο ολους τους παλαιμαχους της ομαδας?τα ξερεις,
τα συζητας καιρο τωρα!!γιατι ανεχεσαι αυτους που παιζουν με την αγαπη μας?γιατι εισαι συμβιβασμενος
με την ανοχη απεναντι τους?γιατι εφτασες να ανεχεσαι παικτες-δημ.υπαλληλους,οταν καποτε εσυ
δεν δισταζες να αφηνεις για μηνες εκτος αποστολης τον τσιαρτα,επειδη επαιρναν τα μυαλα του
αερα με τα γκολ που εβαζε στη ριζουπολη,στο απολλων-ΑΕΚ?γιατι κανεις λαθη οπως με τον τζιμπουρ?
γιατι επαψες να χειριζεσαι σωστα τετοιες περιπτωσεις?γιατι ανεχεσαι ναχεις παικτες που οταν
μιλαει ο δημητριαδης κ ο κοσμος κλαιει,αυτοι τρωνε σοκολατακια στα αποδυτηρια?
θελω πισω τον ΝΤΟΥΣΑΝ!!οχι απλα εναν ντουσαν....
αν αυτος εχει πεθανει για λογους ανεξηγητους,τοτε πρεπει να φυγεις..εδω δεν υπαρχει γιατι..
ενω τα γιατι ειναι απειρα,εδω ειναι το μονο σημειο που δεν υπαρχει γιατι..
αν εισαι ντουσαν κ οχι ΝΤΟΥΣΑΝ πρεπει να φυγεις..θαρχομαι να βλεπω τις 2 φωτογραφιες στο
μουσειο του μυαλου μου,θα τις καμαρωνω,κ δεν θα σε ξαναρωτησω ποτε τιποτα........
...............δυστυχως εδω η φωνη που πριν ακουγα σταυτια μου,επαψε να ακουγεται...
η μεγαλη φωτο,ειναι παλι βουβη..ξαφνικα τα ποδια μου ειναι απελευθερωμενα,το βλεμμα μου,
καταλαβαινω οτι μπορει να κοιταξει κ αλλου..αποφασιζω να συνεχισω..οσο μενω εδω ειλικρινα
στεναχωριεμαι..και εδω μεσα δεν ειναι χωρος θλιψης..αλλωστε ειναι ηδη αργα..η φωνη του λουκα
του μπαρλου στην εισοδο,με καλει να βγω εξω ευγενικα..
-τωρα θειε λουκα,ερχομαι....
περπατω γοργα,κ φτανοντας διπλα του,αυτος με χαιδευει απαλα στην πλατη κ μου ψιθυριζει...
-αυριο παλι.........
-ναι θειε λουκα...αυριο παλι...........................................................
http://www.aek365.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: