Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

ΑΕΚ.

Σήμερα που έχουμε χρόνο και δεν έχει παιχνίδια θα ήθελα να πούμε δύο λόγια για την ΑΕΚ. Η Ένωση λοιπόν απέκτησε τον Νίκο Λυμπερόπουλο και από ότι μαθαίνω εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα επιστρέψει στην ομάδα και ο Τραϊανός Δέλλας! Πρόκειται για δύο σπουδαίες μεταγραφικές κινήσεις οι οποίες αναμένεται να βοηθήσουν πολύ την ομάδα!

Δυστυχώς όμως δεν φτάνουν. Η ΑΕΚ έχει ανάγκη και άλλους παίκτες και έχω στο νου μου 2-3 για να της προτείνω. Υπάρχει ένας πολύ καλός τερματοφύλακας που πέρασε από την ΑΕΚ και τον λένε Θεολόγη Παπαδόπουλο. Αν επιστρέψει θα πρόκειται για μεγάλη μεταγραφή.

Στην άμυνα «σηκώνει» να γυρίσει ο Στέλιος ο Μανωλάς και να δούμε έτσι ένα πρωτότυπο ντουέτο από θείο και ανιψιό το οποίο δεν θα έχει ξαναπεράσει ποτέ από την ιστορία του παγκόσμιου ποδοσφαίρου. Αν πάρεις στο κέντρο τον Βασιλάκη τον Τσιάρτα και τον Τόνι τον Σαβέφσκι, τότε θα μιλάμε για τον φόβο και τον τρόμο όλων των ευρωπαϊκών (και όχι μόνο ) ομάδων.

Στην επίθεση υπάρχει έτοιμη λύση. Ο Βασίλης ο Δημητριάδης προσφέρει ήδη τις υπηρεσίες του στην ομάδα και οι υπεύθυνοι του συλλόγου δεν έχουν παρά να του εκδώσουν νέο δελτίο…

Συγνώμη για αυτήν την ειρωνική μου διάθεση, αλλά νομίζω ότι συμφωνούν μαζί μου σχεδόν όλοι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ. Έκανα ένα μίνι – γκάλοπ ρωτώντας 10 γνωστούς μου να μου απαντήσουν για το αν ο Λυμπερόπουλος με τον Δέλλα συνεχίσουν να αγωνίζονται ή αν έχουν σταματήσει το ποδόσφαιρο. Δεν κάνω πλάκα, αλλά οι οκτώ στους 10 ήταν σίγουροι ή ότι ο ένας από τους δύο, ή ότι ακόμα και οι δύο έχουν κρεμάσει τα παπούτσια τους! Δηλαδή να θέσω ένα ερώτημα; Η ΑΕΚ θέλει να γίνει και πάλι ανταγωνιστική και να διεκδικήσει το πρωτάθλημα με τον Λυμπερόπουλο και τον Δέλλα; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

Δεν υπάρχουν σχόλια: