Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

Είμαι πραγματικά ευτυχισμένος στην Ελλάδα


Απόλυτα ικανοποιημένος από την ζωή του στην Ελλάδα και από την παρουσία του στα γήπεδα της χώρας μας εμφανίστηκε ο Ριβάλντο μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Μπόλτον.
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ τόνισε πως η Αθήνα είναι τέλεια πόλη για κάθε ποδοσφαιριστή. «Είμαι πραγματικά ευτυχισμένος στην Ελλάδα. Αυτή είναι η πέμπτη μου χρονιά, έπαιξα τρεις σεζόν με τον Ολυμπιακό και τώρα είναι η δεύτερη στην ΑΕΚ. Η Αθήνα είναι υπέροχη πόλη και έχει πολλούς φανατικούς οπαδούς. Για κάθε επαγγελματία ποδοσφαιριστή είναι η τέλεια πόλη», είπε αρχικά και συνέχισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μετά από δέκα χρόνια, όταν αναδείχτηκα κορυφαίος παίκτης στον κόσμο, εξακολουθώ να παίζω ποδόσφαιρο, εξακολουθώ να τρέχω και να έχω το ρόλο μου στην ΑΕΚ. Είμαι ακόμα σε καλή κατάσταση και απολαμβάνω το ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: