Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

«Κολοσσιαίες» αιχμές


Αιχμές για πρόσωπα και καταστάσεις στην ΑΕΚ, χωρίς να γίνει πιο συγκεκριμένος, άφησε ο Τραϊανός Δέλλας.
«Δεν άντεχα κάποια πράγματα, κάποιες συμπεριφορές. Δεν μου ανανέωναν και το συμβόλαιο και γενικά δεν μου έδειξαν ότι με χρειάζονται», δήλωσε στη SportDay ο 32χρονος αμυντικός της Ανόρθωσης.
Ερωτηθείς για τους λόγους που αποχώρησε από την ΑΕΚ απάντησε: «Δεν άντεχα κάποια πράγματα, κάποιες συμπεριφορές. Δεν μου ανανέωναν και το συμβόλαιο και γενικά δεν μου έδειξαν ότι με χρειάζονται. Κάποιος πρέπει να παίρνει το θάρρος των αποφάσεών του. Βρήκα το θάρρος και ήρθα στην Κύπρο. Είναι ένα στοίχημα που έβαλα με τον εαυτό μου». Ο «Κολοσσός» παράλληλα έδειξε απογοητευμένος από το ελληνικό ποδόσφαιρο. «Χρόνο με τον χρόνο ανεβαίνει και γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικό. Όμως κάποια πράγματα δεν αλλάζουν, παραμένουν ίδια. Το μόνο που με συνδέει σήμερα μαζί του είναι η Εθνική ομάδα. Δεν με απασχολεί και γι' αυτό έφυγα. Θα μπορούσα να έβρισκα κάποια άλλη ομάδα να συνεχίσω, αλλά δεν το ήθελα», είπε ο διεθνής άσος, που θα τεθεί αντιμέτωπος του Ολυμπιακού με τη νέα του ομάδα, την Ανόρθωση, στον τρίτο προκριματικό γύρο του Champions League.

Δεν υπάρχουν σχόλια: